2017-04-02

Inspiration till fru limegröns tävling fredags mys

Hej på er!

Idag är det 2 april, blev ni lurade igår ? Det blev jag flera gånger om, jag är verkligen lättlurad ;)
Så jag är glad att det är den 2 april *ler* och dagen då man luras är över...

Idag tänkte jag inspirera er till att göra ett kort till fru limegröns tävling fredagsmys

Vi kan göra i stort sätt vad vi vill, så länge det syns att vi utgått från denna skiss.




Jag har valt att lägga mina papper såhär.
I mitt huvud får jag det till 4 papper på bilden ;)



så vill jag visa en fantastisk blomma från prima



och ett härligt klippark från pion, passar så bra till manliga kort.
och bladen kommer från wycinanka - så ljuvliga.



Så mitt kort.



Nu önskar jag er en härlig vårdag.

Många kramar Johanna Bergstrand DT




Material från fru limegrön

Papper från scrappberrys-
klippark från pion
Blomma från prima
Bling - fysiska butiken
ranka från wycinanka




1 kommentar:

  1. Hej!
    Fint kort! Hur länge håller varje fredagsmys på? Kan man skicka in bidrag eller är det bara som inspiration?

    SvaraRadera