2017-04-17

Skräptavla

Hej hopp!
Hoppas ni haft en bra påskafton och att ni ätit mycket godis. För två veckor sedan kom Anna som sitter och pysslar med oss i butiken med en utmaning. Utmaningen var att ta med sig en massa skräp som man inte längre använde eller var gammalt. Sedan skulle man sätta detta på en pizzakartong och skapa en tavla. Alla vi som satt där accepterade utmaningen och en vecka senare satt vi alla där och skapade en var sin skräptavla. Jag samlade på mig skräp så som kapsyler, spaghetti, pasta, smyckesdelar, tärningar, kedjor och sushi pinnar. Nedan har ni resultatet av hur min tavla blev!

                                  Innan jag målade över allt med gesso såg tavlan ut så här.

                                               Bild på hela tavlan när den var färdig.

                                                     Närbild utav mitten på tavlan.

                                                  Närbild högst upp i vänstra hörnet.

Jag har använt;
Hoppas ni får en bra ledig dag och att veckan blir fantastisk!

DT - Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar