2017-06-04

Ask med klet

Hej på er!

Idag har jag skapat en ask - jag gav den till min handledare när jag slutade min praktik.
Jag har stormtrivts så självklart ville jag ge henne något jag har gjort själv.


Här är lite av det jag använt.
Jag grundade en brun box med vit gesso från 13 Arts.



På mitt lock använde jag en härlig mask och modeling paste från 13 Arts.
Jag har klockor i chipboard och här använde jag en halv och så en metall blomma, båda färgade jag in med vit gesso.



Så det färdiga resultatet på mitt lock.
Jag har använt lite blommor och så 3d splash  turquoise glitter, rainbow color due - turquoise, 3 D balls medium, multipurpose gel medium som lim, lite härligt trassel alla dessa produkter kommer från 13 Arts.
Fjärilarna har jag gjort med Marths Stewarts lightlera

Så får ni se vad jag lagt i med *ler*


Jag hoppas att ni och min handledare tycker om sin ask.

Nu önskar jag er en fortsatt härlig dag.

Många kramar Johanna Bergstrand Dt


Material från fru limegrön

Modeling paste, 13 Arts.
Gesso, 13 Arts.
3d splash  turquoise glitter, 13 Arts.
Rainbow color due - turquoise, 13 Arts.
3 D balls medium, 13 Arts.
Multipurpose gel medium som lim, 13 Arts.
Trassel , 13 Arts.
Fjärilarna har jag gjort med Marths Stewarts lightlera



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar