2017-08-06

Atc med mix media

Hej på er!

Idag vill jag inspirera med ett Atc kort - gjort i temat blått.

Här är sakerna jag tänker använda.



Jag har använt mig av bla
3d balls medium från 13 arts och jag färgade in dem med 13 arts splasch glitter turquise, ni ser det i bilden här nere till vänster.  Jag använde även en siliconform i form av ett hjärta och tryckte i lite light lera och så färgade jag in mitt färdiga hjärta med distress oxide.


Jag började att skära till formen 2,5 x 3,5 inch Omsatt i centimeter blir det: 6,4 x 8,9 cm.
Så använde jag ett härligt papper från scrappberrys och la på lite ostduk.



Jag färgade in mitt hjärta som jag gjort med lera i en siliconform med distress oxide (både blå och svart färg tog jag) Hittade en passande text med ;)


Nu bara att dekorera kvar - jag tog lite 3d balls och blommor från prima och lite bling och så färdig ;)


Hoppas ni gillar resultatet lika mycket som jag.

Ha en underbar söndag

Kram Johanna Bergstrand Dt


Material från fru limegrön

Papper från scrappberrys
Distress oxide
lerform
3d balls från 13 arts
Blommor från prima
Ostduk
Bling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar