2017-08-13

Vitt papper och distress oxide

Hej på er!

Tänk vad ett vitt papper med distress oxide kan göra och vad effektfullt det blir.
Jag trodde inte att jag skulle älska dessa färger, men kul när man har fel ibland ;)

Jag har använt bland annat detta till mitt kort.


Jag tog ett vanligt vitt cardstock och började färga in det med distress oxide och så stämplade jag med den svarta oxiden. Tycker trycket blir så bra, det förvånade mig mycket *ler*



Jag har använt mig av glitterlim lite här och var för lite djup och härlig effekt.

Så mitt kort.



Va inte rädd för att prova - det är verkligen kul och det blir ett härligt resultat.


Många kramar Johanna Bergstrand Dt




Material från fru limegrön.


Distress oxide
Stämplar, studio light och älvorna är nog slut ( jag hittar dem inte i shoppen)
glitterlim - fysiska butiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar