2016-11-27

13 Arts

Hej på er!

Idag gästar jag fru limegrön igen.
Och som förra veckan har jag använt mig av 13 Arts produkter, för ni vet ju att jag verkligen älskar dem ;)
Jag har gjort ett vinterkort, vet inte än om jag kommer sätta dit god jul eller grattis, tur att man kan ordna sådant i efterhand.



Jag tog ett vanligt akvarellpapper, målade det med gesso och sedan satt jag dit lite dekorationer som blommor,chipboard från wycinanka, ostduk, tårtpapper mm.
När allt torkat ordentligt - så sprutar jag med dem härliga misternera.



Då ser det ut lite såhär ;)

Jag har använt detta idag.



Limmet högst upp är perfekt att ha till glitter, stenar mm från 13 Arts.
Jag använde bara vit och grå mist idag, så lät jag vissa blommor vara lila, rosa istället.
Jag tyckte det blev en härlig effekt.


så mitt kort.


Nu önskar jag er en fortsatt härlig advent.

Många kramar Johanna Bergstrand GDt.



Material från fru limegrön:

13 Arts - mister, glitter, gesso, lim
Chipboard från wycinanka
ostduk
tårtpapper
snöeffekt från nellie snellen

1 kommentar: